Thursday, July 10, 2014

人出豉油我出雞之Giorgio Armani Crema Nera Facial

好啦 話說GA d facial我其實係唔捨得俾錢去做的 次次見到有promotion 先會碌去做的
今個月又有promotion, 950 booking fee, 全數可以redeem 貪小便宜ge我又book去做facial 順便修眉啦
結果.......買咗支想買好耐但又唔捨得買的crema nera支 cleansing oil-in-gel....本來諗住平平地買多支洗面膏就算 點知鬼掩眼買咗mineral soothing lotion........哩支野...買咗我$950

再一次人出豉油我出雞(其實我未去到咁貴婦ge地步會用crema nera條line的)

No comments:

Post a Comment