Thursday, July 4, 2013

香港買野好貴之bobbi brown

其實香港度有好多歐美牌子化妝品/護膚品都markup唔少 within 10-15%的話我都仲接受到  但除非同美國一樣價or爭好少 可以的話我會情願係美國訂 一來美國好多網有rebate 二來佢地多好多gift with purchase/free sample 三來我係情願俾運費人地賺都唔想俾香港代理/地產商去賺

最近bobbi brown出咗新collection(其實係nordstrom都出咗一排, 但香港最近先有), Navy & Nude Collection 個palette同brightening brick幾靚但燒唔著 

好 入正題 到度個價爭幾多? 下面兩個係我覺得幾過份的

1. Navy and Nude Eye Palette
US Price: USD60
HK Price: HKD580

2. Brightening Brick
US Price: USD45
HK Price: HKD 500

個brightening brick簡直係離曬罩 就算係美國個價 我都覺得唔係好值 唔好講香港個價

anyway 哩d只係我個人意見 我明白被徹底燒著時都唔理得咁多了XD 只係bobbi brown好少真係令我徹底燒著lol 

(Images from bobbibrowncosmestics.com)

No comments:

Post a Comment