Sunday, July 14, 2013

Giorgio Armani rouge d'armani sheers, flash lacquer, Chanel Rouge Coco Shine Lipstick watch

今日去giorgio armani修眉 去之前已經諗住要買lipstick,本來係target去chanel買rouge coco shine 75 Melba

修完眉之後係GA望下lipstick 俾BA姐姐介紹咗支lipstick同lipgloss 試上嘴又幾ok 同埋我搵開哩個幫我修眉geBA姐姐介紹ge product都幾啱我 所以就......買左先算!

出門口就轉咗入去chanel 搵我ge target 順便諗住搵下BA介紹下啦 點知個BA哥哥都幾hea 可能我個勢似係運吉....fine....咁就淨係買我ge target

Giorgio Armani rouge d'armani sheers, beige 102, HKD260

Giorgio Armani flash lacquer, beige 106, HKD260

Chanel Rouge Coco Shine, 75 Melba, HKD260




Giorgio Armani rouge d'armani sheers


其實當BA介紹我哩隻色係有點抗拒的 因為支野望落去勁橙色 但佢同我講其實佢好sheer 上嘴之後唔會咁深色 同買用哩隻色個人望落去會精神d 而我自己又冇咩哩隻色ge lipstick 就決定試下哩隻!


Giorgio Armani flash lacquer




又係BA姐姐介紹 我哩d耳仔軟ge人就當然心郁郁啦 咁就叫佢幫我試哩個同上面個rouge d'armani sheers一齊試上嘴 效果真係幾好 令得黎都偏向自然 咁就決定買埋佢了


Chanel Rouge Coco Shine


點解我會target係哩支哩? 事原係琴晚睇temptalia 個blog 見到佢swatch哩支 其實係勁sheer 只係有少少tune淡+even咗個唇色 見到實物試咗上手就決定要買lu

試色圖
左至右: Chanel Rouge Coco Shine 75 Melba, Giorgio Armani rouge d'armani sheers beige 102, Giorgio Armani flash lacquer beige 106

返屋企試色後發覺 其實chanel rouge coco shine + giorgio armani flash lacquer 出來ge效果最好 自然又唔係冇色 又唔係d好病ge nude色


後記:

Shopping過後去左habitu醫肚

叫咗個earl grey latte同個luxury breakfast

earl grey latte都唔錯 比oolong latte 好飲

而個luxury breakfast就mamaday了 佢d野煎到出黎係勁多油 我知又有煙肉又有蛋又有腸 但真係太多油
食all day breakfast都係返去flying pan好d 好掛住佢地d fluffy pan cake >___<

No comments:

Post a Comment