Thursday, July 4, 2013

I NEED this!!! DIOR Mystic Metallics Fall 2013 Eyeshadow palette

今晚無聊睇nordstrom時發現有唔少新野 但只有哩個係睇到我心心眼 佢就係DIOR fall 2013 Mystic Metallics collection入面個eyeshadow palette 一來佢係我好鍾意ge藍藍綠綠 二來有我勁勁勁鍾意ge星星pattern!!! 勁有衝動即刻買 但係我深信我買咗係會唔捨得用lorrrr


Image from Nordstrom


仲有哩支brow gel都好想買.....


EDITED:

唔夠半個鐘之後已經忍唔住order咗XD

No comments:

Post a Comment